12 Reacties
Judels B

Plotseling kreeg ik de melding ‘Sim kaart geweigerd. Het kaartje doet het al jaren goed. Ik kan worden gebeld. Wat nu?

Mo Maghsoudi

Beste Judels B,

Bedankt voor je reactie. Er zijn verschillende redenen waarom de simkaart geweigerd wordt.
Heb je al geprobeerd om de simkaart er uit te halen en weer in je mobiel te stoppen? Het opnieuw opstarten van je mobiel zou wellicht ook kunnen helpen.
Probeer ook eens de simkaart in een andere mobiel te stoppen. Dan weet je zeker dat het niet aan het apparatuur ligt.
Het zou kunnen dat je simkaart defect is. Je kunt dan een nieuwe simkaart aanvragen bij KPN.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team Prepaidsimkaart.NET

john

ik heb een prepaid kaartje gekocht, die 7.50 krijg je nooit, de website bevat een fout. Eerst MOET je akkoord gaan met reclame op je toestel indien niet wordt je niet geaccepteerd. Uit nood ga je akkoord met dit en tik op HIER (je denkt eindelijk van dat ge oh af. Deze website heeft een serverfout.Nooit 7.50 ontvangen

nog nooit zoveel moeite moeten doen voor 7.50euro. Heb al een chatgesprek gehad met wouter maar jullie weten zelf niets over de prepaid.

Petra

Beste John,

Wij hebben geen chatfunctie, dus je hebt waarschijnlijk contact gehad met een medewerker van KPN. Wij hebben je reactie doorgegeven aan KPN en wachten nu op een antwoord.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Ries

Ik heb een prepaidkaartje gekocht met onbeperkt internet voor €7,50 per maand. Ik zou hierbij een download snelheid van 128Kb/s. Ik heb echter nog geeneens 50Kb/s in de praktijk. Aan mijn bereik kan het niet liggen, want ik heb op meerdere plekken met vol bereik getest maar nog steeds die hele lage download snelheid. Waaraan kan dat liggen?

Petra

Beste Ries,

Dat is inderdaad erg laag. Wij hebben hier uiteraard geen invloed op, maar zullen contact opnemen met KPN en vragen waar dit aan kan liggen. We komen er z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

J.Gaastra

Waarom is mijn kpn prepaid € bedrag maar een halfjaar geldig ?? Als ik de telefoon heb opgewardeerd, dan is het maar voor een half jaar.Kan dat ook anders ??

admin

Beste J.Gaastra,

Elke provider stelt regels aan de houdbaarheid van het beltegoed. Dit verschilt dus ook per provider maar komt wel veel overeen met elkaar. Wij hebben dit voor iedereen ook inzichtelijk gemaakt omdat niet veel mensen hierop letten. Daarom heel goed dat je deze vraag stelt. Op de vraag: Kan het ook anders? Ja, het zou anders kunnen maar dit zul je moeten bekijken per provider. Bekijk deze pagina voor alle informatie over de houdbaarheid van beltegoed per provider! Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Ton Janssen

Had een vervangend SIM kaartje besteld voor mijn KPN prepaid omdat de oude niet werkte in de nieuwe telefoon. Na 2 weken nog steeds geen simkaart. Reactie 1200: Ja helaas, de SIM kaarten zijn op en we weten niet wanneer ze weer komen. Nog een paar dagen gewacht. Toen maar via SIMYO een SIM kaart besteld met nummer behoud.
Via 1200 geprobeerd om de bestelling van de SIM kaart bij KPN te annuleren. “Nee, dat kan niet bij prepaid, het geld is al afgeschreven (9,15 Euro)”. Dus: ze kunnen niet leveren maar annuleren kan niet. Mijn stelling: Bij KPN worden prepaid klanten als een stuk vuil behandeld. Ook als je hun belt: “Ooh, wacht even, U heeft prepaid…”

admin

Hi Ton,

Bedankt voor je reactie!

Erg vervelend dat jij de klantenservice dusdanig hebt bevonden bij KPN maar ik denk dat je met Simyo een goede keuze hebt gemaakt.
Wij zijn zelf op het hoofdkantoor van Simyo geweest en hebben daar met verschillende mensen gesproken. De passie om iedereen goed te helpen was naar onze beleving goed te voelen.
Als je Simyo prepaid straks ongeveer 7 dagen gebruikt hebt, zou je dan jouw ervaring met ons kunnen delen op deze pagina?

Alvast bedankt en veel succes!

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

IK HAD EEN TELEFOON MET INTERNET.NU NIET MEER
IK HEB ER NU EEN ZONDER INTERNET
HET SIM KAARTJE IS OVERGEZET NAAR DE TELEFOON ZONDER INTERNET
ER WORDT GELD AFGEHOUDEN VOOR MOBIEL INTERNET.HOE KAN DIT ?

admin

Beste Hoevenberg,

Dit kan te maken hebben met een fout van jouw provider of met het feit dat je zelf nog het internet moet afsluiten/opzeggen.
Neem voor de zekerheid even contact op met de betreffende provider.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Laat hieronder een reactie achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

19 − 14 =