36 Reacties
Natalja

Hallo,
Weet iemand hoe ik mijn Kruidvat prepaid bundel vanaf mijn telefoon kan controleren?

Alvast bedankt
Natalja

Mo Maghsoudi

Beste Natalja,

Dit kun je doen via de Mobiel Bellen App van Kruidvat. Deze applicatie is beschikbaar voor IOS en Android.
Anders kun je wellicht je beltegoed opvragen door deze code te bellen: *101#

Met vriendelijke groet,

Team Prepaidsimkaart.NET

M p

Wat zijn de bel tarieven van een kruidvat prepaid sim die gekocht is voor 2013

Merel

Beste M p,

Wij slaan niet de oude prepaid tarieven op van alle providers.
Momenteel is het beltarief van Kruidvat mobiel €0,09 per minuut, waarbij de eerste minuut direct in rekening wordt gebracht. De rest betaal je per seconde.

Waarschijnlijk geldt dit ook voor jouw prepaid simkaart.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

LdR

Gisteren heb ik voor mijn zoon een Kruidvat simkaart met 5 euro beltegoed gekocht. Nadat hij het kaartje in zijn telefoon gedaan heeft ging hij whatsapp installeren. Hij kwam meteen in een tweetal app-groepen van volslagen onbekenden. En hij had een profielfoto van een onbekend kind. Hij heeft de groepen verlaten en verwijderd en z’n profielfoto gewijzigd. Vandaag kreeg hij een appje van een onbekende vrouw die in de veronderstelling was met iemand anders te appen. Ik ben hier niet zo blij mee, zacht uitgedrukt!!

Merel

Beste Linda,

Je Whatsapp account zit gekoppeld aan je telefoon en niet aan je simkaart. Wat er in jullie geval waarschijnlijk is gebeurd, is dat de vorige gebruiker van het nummer van je zoon het profiel nooit verwijdert heeft. Je kunt Whatsapp onder een bepaald nummer namelijk gebruiken zonder dat deze simkaart erin zit. Je hoeft namelijk alleen tijdens het installeren je nummer te verifiëren.
Nu je zoon zijn Whatsapp account heeft geverifieerd met dit nummer, kan de vorige gebruiker hier niet meer in. Je kunt nu de gesprekken gewoon verwijderen en het zelf gaan gebruiken. Dit is natuurlijk helemaal niet zoals het eigenlijk hoort, dat vind ik ook erg vervelend voor jullie.
Wellicht kun je contact opnemen met de klantenservice van Kruidvat Prepaid en hebben zij een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Hidde

Ik ben onberijkbaar, want ik ben altijd ‘in gesprek’ kan alleen maar mensen bellen (hadt dit al mijn iphone 5c en windows lumia 535)

Merel

Beste Hidde,

Wij adviseren je even contact op te nemen bij de klantenservice van Kruidvat prepaid.
Wij zijn een verkooppunt voor simkaarten, dus kunnen niet in de systemen van de provider kijken wat er aan de hand is.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Hilde Kranz-de Groot

Ik heb een prepaid simkaart gekocht en die mee naar Zwitserland genomen. Toen ik deze kaart wilde aktiveren bleek dat ik 1244 moest bellen maar dat gaat natuurlijk vanuit Zwitserland niet! Hoe gan ik nu mijn simkaart toch aktiveren aangezien ik eerst in 3 maarden weer in Nederland ben !!!!!!!

Petra

Beste Hilde,

Dat is vervelend. Je kunt de simkaart gewoon in het buitenland gebruiken, maar wij kunnen niet vinden of het activeren van de simkaart ook mogelijk is in het buitenland. Via de Kruidvat website kun je wel een e-mail sturen naar de klantenservice. Let er op dat de buitenlandse tarieven vrij hoog zijn. Wellicht kun je beter in Zwitserland een prepaid simkaart kopen, het liefst een internationale simkaart zoals Lycamobile. Succes!

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Herman

Mijn oude prepaid simkaart is geblokkeerd bij drie keer “verkeerde” code invullen na crash.
Hoe krijg ik mijn beltegoed terug?
Ik heb geen pukcode meer en woon in het buitenland

Petra

Beste Herman,

sorry wij kunnen je hier niet verder mee helpen, je zou echt even contact op moeten nemen met de klantenservice van Kruidvat. Succes, hopelijk krijg je het beltegoed nog terug.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

liesbeth Vlaswinkel

ben heel tevreden over prepaid kruidvat
met bon opwaarderen gaat altijd goed
koop voor € 5 pmaand MB
bellen gaat ook goed
dus al een jaar tevreden

Frans

Update: M’n vrouw is helaas overgestapt naar een andere provider. Ikzelf heb de nieuwe sim-nanokaart ontvangen en het bleek dat het beltegoed er nog opstaat. Blijf dus nog klant gezien het feit dat de kruitvatsimkaart prima concureert op de telefoniemarkt. Jammer dat men i.t.t. T-mobile prepaid geen 4G aanbiedt. Het KPN netwerk is notabene de eerste vernieuwer geweest in Nederland.

Frans

Vandaag op 2 juni is het beltegoed opeens als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik heb datamobiel 2 dagen mondjesmaat gebruikt en maar heel weinig geïnternet. Er was ongeveer bijna 15 euro opgeladen.
Ik heb een nieuwe nano-kaart aangevraagd maar als dit niet rechtgezet gaat worden dan ben ik klantaf bij Kruidvat.

Frans

Mijn vrouw checkte haar prepaid Kruidvat beltegoed van €20 en wat blijkt er staat nog maar €1,63 op. Ze heeft nog nooit de datamobiel verbinding aangezet. Ze belt bijna niet , alleen sms’jes verstuurt ze. Dit ruikt echt naar oplichting, zoals iemand eerder hierboven te kennen gaf. Of de Kruidvat heeft het niet goed voor mekaar met de mobiele telefonie. We zijn notabene nóg vaste klant van deze drogisterij. Voor hoelang echter als ze hier ons geen opheldering voor kunnen bieden.

hier precies hetzelfde

P.Koel

ik kreeg een sms berichtje dat mijn simkaart verloopt binnen 14 dagen, hoe kan dit terwijl ik beltegoed heb tot 28 mei 2016

admin

Beste Koel,

Het kan zo zijn dat je één keer in de zoveeltijd gebruik MOET maken van een dienst. Ik weet niet welke voorwaarden er gelden voor jouw simkaart maar check dit even na. Als je een seconde / minuut met iemand belt, of even een SMS verstuurd wordt de 14 dagen weer uitgesteld (6 maanden is hier gebruikelijk).

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Peer

Ik heb een mobiel nummer die verlopen is. Ik kan hier dus geen sms mee ontvangen of door gebeld worden. Ik heb nu een nieuwe simkaart en ik wil dit oude nummer toch graag behouden. Hoe is het voor mij mogelijk om deze nog steeds over te zetten?

admin

Beste Peer,

Als een simkaart is afgesloten is het niet meer mogelijk om het nummer te behouden.
Lees meer hierover in ons bericht “nummerbehoud prepaid”. Zoek via de zoekfunctie rechtsboven om deze pagina te vinden.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

P. Schaaf

Heb ook opgemerkt dat er geld van mijn beltegoed verdwijnt zonder reden. Maak dit tegoed op en stap dan over naar een andere provider. In ieder geval geen Kruidvat meer

hasan

Heeft ook Kruidvat starttarief?
Hoeveel ?

Petra

Beste Hasan,

Voor mensen die na 1 juli 2013 het startpakket hebben gekocht betalen geen starttarief. Je betaalt wel de volledige 1e minuut van het gesprek, daarna wordt er afgerekend per seconde.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Nadya

Hallo,

Afgelopen zondag heb ik een kruitvat vakantiebundel voor 2,50 geactiveerd (100 MB voor 7 dagen). Ik heb vervolgens een bevestiging via sms gekregen. De zaterdag ervoor heb ik bij kruitvat 7,50 beltegoed gekocht. Mijn beltegoed bedroeg toen iets meer dan 10 euro.

Van maandag t/m donderdag ben ik naar het buitenland (binnen de EU) geweest en heb de vakantiebundel gewoon gebruikt. (Gegevenstoegang via mobiel netwerk inschakelen & Roaming stonden aan.) Toen ik donderdagavond weer thuis was heb ik dit weer uitgezet en ben ik weer wifi gaan gebruiken.

Vandaag (vrijdag) kreeg ik een sms dat mijn beltegoed minder dan 1 euro bedroeg. Toen ik dat via *101# nakeek stond er een bedrag van 0,00 euro.

Wat ik wel vreemd vond was dat toen ik in het buitenland was, ik in totaal 30 smsjes van kruitvat heb gehad (verspreid over 4 dagen) waarin stond: U heeft 50% van uw Kruitvat Vakantiebundel 100 MB verbruikt. En dit terwijl ik bij thuiskomst maar 32 MB van de 100 MB heb gebruikt.

Het leek mij dat er eenmalig 2,50 van mijn beltegoed af ging en niet meer.
Hoe kan het dat ik geen beltegoed meer heb?

Met vriendelijke groet,

Nadya Nieuwendijk

Petra

Beste Nadya,

Wij weten niet hoe dit mogelijk is. Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice van Kruidvat. Dit kan via 0900 588 12 00 of via de mail op de website van Kruidvat.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

p hardy

Ik kan niet bellen en smsen, in en naar het buitenland, naar prepaid kruidvat. Ik heb een telfort abonnement. Is hier een verklaring of oplossing voor?

Petra

Beste Hardy,

Wij hebben hier helaas geen verklaring voor, maar waarschijnlijk ligt het wel aan de prepaid simkaart van Kruidvat. Er zijn speciale buitenland bundels van Kruidvat mobiel, misschien moet die eerst geactiveerd worden? Kan je met je Telfort simkaart wel andere nummers bereiken? Het lijkt ons het beste om anders even contact op te nemen met de klantenservice van Kruidvat (0900 588 12 00). Ze zijn ook via e-mail en social media bereikbaar. Succes en we horen graag of het opgelost is!

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

m de vries

hallo,

ik heb 3x,,
de verkeerde pincode getoetst
en nu vraagt ie de pukcode ,,, maar die heb ik ook niet meer .
kan u mij helpen ?

vr gr m .de vries

Petra

Beste M. de Vries,

Wij hebben een speciaal bericht staan op onze site over Puk code. Je kunt de puk code opvragen bij de provider, in dit geval Kruidvat, via de website of door de klantenservice te bellen. Wij hebben geen toegang tot deze gegevens. Succes!

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Hans Boosman

Op 27 nov. j.l. voor €7.50 beltegoed gekocht bij Kruitvat. Inderdaad, na een paar seconden een smsje met de mededeling dat het was bijgeschreven. Vijf minuten later was het volledige tegoed al verdampt, zonder gebeld of wat dan ook gedaan te hebben. Dit riekt naar oplichting.

Harry Tiemissen

Ik bel bijna nooit met mijn mobiel. Wel whatsapp. Een keertje mijn beltegoed van 20 Euro weg. De laatste keer een beltegoed van 7.50 erop gezet. Wilde ik gaan bellen….beltegoed op! Zelfs geen waarschuwing gehad. Van alles geprobeerd om in te loggen. Telkens de melding van verkeerd mailadres. Ik heb ’t nu helemaal gehad met die Kruidrovers. Vandaag de hele handel over laten zetten naar Simyo.

Michiel

Hallo,

Ik heb gisteren (26/2/2014) tot 2 keer toe online mn beltegoed proberen op te waarderen. Dit om 17:58 en om 20:15. Tot op heden is het beltegoed NIET bijgeschreven maar is er wel 2x afgeschreven van mn bankrekening. Hoe kan ik mijn gekochte beltegoed krijgen?

Mvg, Michiel

admin

Beste Michiel,

Jammer genoeg vernemen wij vaker klachten betreffende beltegoed opwaarderingen van Kruidvat prepaid mobiel.
Soms kan het zo zijn dat het systeem van Kruidvat het beltegoed erg langzaam verwerkt, waardoor het pas erg laat wordt bijgeschreven.
Wacht het het maximaal 1 dag af. Mocht je daarna nog steeds je beltegoed niet hebben ontvangen zul je echt de klantenservice van Kruidvat mobiel moeten benaderen.
De fout ligt bij hun systeem en registratie.

Kun je ons laten weten hoe het is afgelopen?

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben horen wij het graag!

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Annet

Hallo,
Kan ik whatsappen als ik via kruidvat mobiel prepaid heb. Ik dacht dat dit dan mogelijk was met wifi.
Ik hoor het graag.
Groetjes Annet

admin

Beste Annet,

Whatsapp gaat gewoon via een normale mobiele internet connectie. Kruidvat bied ook prepaid internet aan dus kan je ook whatsappen met kruidvat prepaid, mits je mobiel internet hebt ingeschakeld. Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team PrepaidSimkaart.net

Laat hieronder een reactie achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *

veertien − zes =